Papier firmowy to łatwy sposób na podniesienie estetyki przekładanym przez Ciebie klientom ofertą, umową i różnego rodzaju dokumentacją. Poprzez niewielki nakład finansowy masz szansę wyróżnić się na tle konkurencyjnych podmiotów.
Fototapeta to ciekawy i przyciągający uwagę dodatek do wnętrza. Świetnie sprawdzi się zarówno w domu, jak i w biurze, kluczem jest jednak odpowiedni jej wybór. Na co zwrócić w tym przypadku uwagę? Serdecznie zachęcamy do lektury artykułu, który powinien ułatwić taki zakup.
Naklejki mają pełnić funkcję dekoracyjną, a także reklamową. Dużą popularnością cieszą się przede wszystkim samoprzylepne, sprawdzające się w wielu różnych branżach. Jakie są ich rodzaje, a także, w jaki sposób można ich używać? Serdecznie zachęcamy do lektury i poznania szczegółów w tym zakresie.
Ulotki reklamowe to podstawowy materiał wykorzystywany w marketingu wewnętrznym służący budowaniu świadomości marki, zapoznania klienta z ofertą, rozbudzenia w nim chęci zakupu, jako pierwszego z czterech kroków procesu zakupowego. Czy w dobie internetu i działań sieciowych ulotki mają jeszcze sens?
Reklama zewnętrzna może przyjmować różne formy od plakatów przez potykacze po billboardy. Istnieje wiele sytuacji w życiu firmy, w których warto zlecić wykonanie plakatów. Niekiedy produkowanych jest kilka sztuk, innym razem pojedyncze egzemplarze. Czy plakaty mogą wpływać na poziom sprzedaży?